Biogrāfijas apraksts
Biroja „Atlācis un Partneri” kolektīvam Kristīne pievienojās 2011. gada augustā, lai pildītu biroja administratores amata pienākumus. Kopš 2015. gada speciāliste pilda jurista palīdzes darba pienākumus, piedaloties dažādu procesuālo dokumentu sagatavošanā, kur viņas līdzšinējā profesionālā pieredze lielākoties ir saistīta ar komersantiem nepieciešamo dokumentu sagatavošanu iesniegšanai Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram.
Kvalifikācijas darbā Kristīne pētīja un analizēja tiesisko regulējumu patiesā labuma guvēju noteikšanā juridiskajām personām.
Ikdienas darbā Kristīnes amata nosaukums pilnīgi raksturo viņas lomu birojā, jo ar neatlaidīgo un precīzo pienākumu izpildi viņa sekmē kolēģu ikdienas darba ritma nodrošināšanu, tādējādi sniedzot neatsveramu atbalstu biroja darba ikdienā.
Izglītība
- Juridiskā koledža — jurista palīdzes kvalifikācija
- Baltijas Starptautiskā akadēmija — juriskonsultes kvalifikācija